FAQ

Hoe kan ik een account aanmaken?

Als nieuwe klant kunt je je direct aanmelden voor een account bij ons. Vul je persoons- en bedrijfsgegevens in en maak een veilig wachtwoord aan. De eerstvolgende keer kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.

Hoe kan ik bestellen?

Vanuit Nederland kun je 24 uur per dag een bestelling plaatsen in onze webshop. Wil je liever persoonlijk contact? Dat kan via 050-3176688. Per e-mail bestellen is natuurlijk ook mogelijk: supplies@xtandit.nl

Hoe kan ik betalen

Wij bieden je diverse betalingsmogelijkheden aan:

Vooruitbetaling 
Wij kunnen op verzoek een pro-forma sturen. Na ontvangst van de betaling gaan wij direct over tot uitlevering.

Op factuur 
Na registratie op onze webshop is er de mogelijkheid op rekening te betalen. Onze administratie zal zo spoedig mogelijk beoordelen of er op rekening geleverd kan worden. Je ontvangt de factuur na de levering per post of e-mail. De betaling dient binnen 14 dagen te geschieden.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Als je een product wilt retourneren, kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 050-3176688 of via bestel@xtandit.nl.

Ik kan me niet meer aanmelden bij de webshop. Wat nu?

Mogelijk is je account inactief of gebruik je niet de juiste login-gegevens. Via ‘’Bent u uw wachtwoord vergeten’’ kun je een nieuwe wachtwoord aanvragen die je vervolgens zo spoedig mogelijk per email ontvangt. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice via 050-3176688.

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Wij verzenden je bestelling binnen Nederland naar het adres van je keuze. Tijdens het bestelproces kun je aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestelling die voor 16:00 worden doorgegeven, worden binnen 1 werkdag bij je aangeboden. Voor artikelen met een langere levertijd, is het aantal werkdagen leidend. De juiste levertijd in werkdagen kan nog telefonisch doorgegeven worden.

Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?

Wij gaan met de grootst mogelijk zorg om met de bestelling die je bij ons doet. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.

Wat zijn de openingstijden?

Onze webshop is vanzelfsprekend 24 uur per dag geopend.

Als je vragen hebt voor onze klantenservice, dan kun je contact met ons opnemen op werkdagen van 8.30 uur tot 17:30 uur. Onze medewerkers staan klaar voor al je vragen over onze producten en diensten en over de webshop.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij elke bestelling die je bij ons doet berekenen wij € 8,00 verzendkosten.